poniedziałek, 11 lipca 2011

DOWNFALL OF GAIA, SKITSYSTEM, THE FIGHT - DIY Hardcore Punk Fest Vol. 7 - Klub Ucho, Gdynia, 8-9.07.2011 cz. 1

Każdy zapewne miał swoje pewniki i oczekiwania co do tego festiwalu. Moje zostały spełnione - genialne kapele, dobra frekfencja, dobre jedzenie. W pierwszym poście dla kontrastu niemiecki Downfall of Gaia i szwedzki Skitsystem. Downfall zagrali o 1 w nocy. Po całym wieczorze szaleństw dali pokaz prawdziwego, epickiego crusta. Takiego do wsłuchania się. Gdzie każdy kawałek rozwija się wraz z każdą sekundą. Natomiast Skitsytem to było coś na co czekałem osobiście. Agresywny d-beat. Prawdziwy walec. Żadnych jeńców, żadnej litości.

DOWNFALL OF GAIA

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

SKITSYSTEM

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

THE FIGHT
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

i na koniec wisienka na torcie, czyli autoportret (fot.Paweł - eight8s.blogspot.com)z rozbitą głową po tym gdy skoczył na mnie ze sceny jeden ze słuchaczy ;) no pain, no gain.

4 komentarze:

eight eights pisze...

Krzychu zdjęcia coraz bardziej zajebistsze robisz. Moi faworyci to numery: Gaia nr 4 i Skitsystem nr. 2,3,4 Normalnie moc jak brzeszczotem po jajach :D

robert pisze...

czesc,
fajne zdjecia i zgadzam sie co do DownfallofGaia - dla mnie tez mega.
nie chcialbym byc czepliwy ale jest to zespol z niemiec:)
niemniej milo poogladac takie zdjecia.
pozdrawiam

Krzysztof Raban pisze...

dzieki za dobre słowo Robert i słuszną uwagę, że Gaia jest z niemiec :) poprawione

Krzysztof Raban pisze...

nie ma zmiłuj Paweł. Tylko brzeszczot po jajach :) Specjalnie na pierwszy rzut dałem Twojego i mojego faworyta :)