czwartek, 24 listopada 2011

Zion Train - Klub Ucho, Gdynia, 20.11.2011

Koncert Zion Train w Uchu był ostatnim, zamykającym ich trasę promującą płytę State Of Mind. Moc basów porównywalna do stepujących dinozaurów (pod głośnikiem basowym można było wyczuć rezonans własnch wnętrzności), dęciaki i słuszne tempo pozwoliły zamienić słuchaczy w skaczącą i świetnie bawiącą się publikę. Nie mogę tego samego powiedzieć o Joint Venture Sound System którzy poprzedzali Zionów. Niestety musiałem wyjść z połowie ich występu gdyż wokalista-wodzirej zapodający podczas kawałków rasta-gadki w stylu "suchar" skutecznie doprowadził mnie do poczucia zażenowania.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

4 komentarze:

eight eights pisze...

no zajebiste focisze Krzysztof, normalnie Ucho nie wygląda jak Ucho na nich i światło jakieś takie ładne :)

Krzysztof Raban pisze...

dzieki Paweł :) ale powiem szczerze, że ja z nich nie jestem zbytnio zadowolony..

eight eights pisze...

nie bój nic odbijemy se na Contemporary ;) żeby tylko światło było :D

dinomag pisze...

widać że Ucho ze światłami też coś chyba kombinuje a ja byłem w Sfinksie700 ale wtedy jeszcze była wokalistka w marcu http://www.last.fm/user/bardzosilny/journal/2011/03/06/499krf_zajawki_i_fotki